Listopad, 2015

Greifswald

Niedziela, 8 listopada 2015

Do Schwedt z Valentinem

Jako, że z soboty na niedziele gościł u nas Valentin, przesympatyczny Francuz będący od trzech miesięcy w podróży, a my nie mieliśmy planów na niedzielę, to postanowiliśmy, że go nieco odwieziemy w kierunku Berlina, do którego obecnie zmierza... oczywiście zaczęliśmy od krótkiej przejażdżki po Szczecinie...

a potem pojechaliśmy trasą turystyczną czyli szlakiem Orła Bielika... piękna jesienna pogoda sprzyjała robieniu zdjęć :)

słynna górka koło autostrady... poprzedniego wieczora podczas rozmowy założyłem się z nim, że jeżeli podjedzie pod tą górkę, to kupię mu skrzynkę piwa... mówił, że to nie problem, bo ma dobre przełożenia do jazdy pod górę, no i wystartował...

z początku nie było źle, ale... no właśnie... górka jednak wygrała...

w zasadzie to niemal go znokautowała...

a potem była bajeczna aleja...

podczas przerwy na kawę, okazało się, że Valentin także jest niezłym fotografem...

ot kilka jego kadrów...

i pojechaliśmy dalej...

ruiny kościoła w Pargowie...

no i koniecznie chciał mieć zdjęcie na granicy... więc do niej poszedł...

a potem ona przyszła do niego ;)

jeszcze krótka wizyta na wieży widokowej przy Mescherin...

i pognaliśmy w kierunku Gartz, szukać miejsca na obiad...

no więc na wieży przy wjeździe na wał, który już nie jest w remoncie, postanowiliśmy podgrzać na kuchence wczorajszy obiad... nie no wszyscy, bo niektórzy czekali na niego w hamaku ;)

posileni udaliśmy się w kierunku Schwedt, gdzie nakierowałem Valentina na super miejscówkę na nocleg...

on pojechał spać, a nas czekała jeszcze wycieczka do Krzywina, skąd pociągiem wróciliśmy do Szczecina... a w Krzywinie spotkaliśmy takiego oto jegomościa...

To był bardzo miło spędzony dzień... mam nadzieję, że Valentin jeszcze kiedyś nas odwiedzi, albo my jego... albo że spotkamy się na trasie gdzieś w Karakorum... ;)