Sobota, 1 lutego 2014

Śnieg i Piasek

To miała być wycieczka na pożegnanie zimy i trzeba przyznać, że pogoda była iście wiosenna... słoneczko towarzyszyło nam przez cały dzień :) jako że mieliśmy problem, aby po ciężkim tygodniu ruszyć swoje 4 litery z łóżka wycieczkę zaczęliśmy od Bartoszewa, gdzie dogoniliśmy chłopaków autem...  a potem trzymaliśmy się cały czas śniegu i lasu, omijając z dala wszelkie drogi asfaltowe, choć różnicy czasami nie było...

W Zalesiu odwiedziliśmy Transgraniczny Ośrodek Edukacji Ekologicznej, który jest bardzo ciekawym miejscem dla dzieciaków pod względem możliwości poznania przyrody, jak i doświadczeń z fizyki czy chemii... no i mają tam także rowery :)

Można poznać tropy zwierząt, w szczególności jedno mnie zainteresowało szczególnie ;)

dzik jest dziki, dzik jest zły...

a na koniec wizyty coś z pogranicza fizyki...

to był uroczy dzień na zdjęcia :)

a do niektórych śnieg lepił się jakby bardziej :)

krótki postój...

droga nam się jakby skończyła, co akurat nie stanowiło większego problemu, no bo kto by się tym przejmował... przecież zawsze można pojechać na skróty... ;)

w lesie wiosna, a na drodze zima...

i na koniec zdjęcia z jeziora Piasek... był piasek był i śnieg :)