Niedziela, 23 listopada 2014

Nadarzyce - Szczecinek

Po wczorajszych przebojach dzisiaj postanowiliśmy nieco ograniczyć ilość atrakcji i spędzić dzień na spokojnej jeździe przez wrzosowiska...
Rankiem jeszcze spojrzeliśmy na mapę, gdzie była wzmianka o największym w Europie bombowisku...

następnie odwiedziliśmy obóz jeniecki...

i Gródek zwany Kłominem, a w zasadzie to co tylko zostało, bo wiele budynków poszło do wyburzenia i ostało się już tyko kilka...

a jeden z nich kupił Pan Stasiu i przerabia na pensjonat...

a my ruszyliśmy w kierunku wrzosowisk...

lisek poznał nowego kolegę słonika... ale tylko na chwilkę, bo słonikowi chyba bardzo spodobały się wrzosowiska i postanowił tam zostać, nic nikomu o tym nie mówiąc... ;)

a tymczasem kawałek dalej... ach piękny miała Wanda widok, zajęła miejsce w pierwszym rzędzie... :)

przechodząc po śladach które zrobiły było jeszcze czuć dziką zwierzynę...

był i pomnik przyrody...

dziewczyny wygospodarowały także czas na szukanie kurek...

kolejną atrakcją miały być ruiny pałacu w Juchowie... i pewnie kilka lat temu to jeszcze była atrakcja, ale obecnie jest już mocno zniszczony...

a tymczasem kawałek dalej spotkaliśmy dość towarzyskie dziewczyny ;)

a gdy zaczęło się zmierzchać, dojechaliśmy do jeziora Trzesiecko, a potem już tylko gnaliśmy do Domu Woźnego, gdzie mają bardzo dobre pierogi w kilkunastu smakach, za zaoszczędzone wczoraj pieniądze kupiliśmy 10 porcji, z czego 6 zabraliśmy do Szczecina - obiad na dwa dni jak znalazł :)

To był kolejny udany weekend...  dzięki Tunia za miłe towarzystwo :)