Niedziela, 4 stycznia 2015

Fotoradar!!!

Jako, że byliśmy w pobliżu Białego Boru, znanego na całą Polskę z fotoradarów i rowerzysty golasa, postanowiliśmy poszukać jednego, dość osobliwego... :) noga dokuczała chyba mocniej niż wczoraj, do tego padało, ale co tam... nie przyjechaliśmy tutaj dla przyjemności... tempo nie było piknikowe, więc pierwsze zdjęcie zrobiłem jak Piotrkowi zeszło powietrze z koła... więc zdjęliśmy dętkę, nadmuchaliśmy ja aby sprawdzić gdzie jest dziura i okazało się że co, dziury nie ma... więc to pewnie wentyl... ale chłopaki się przynajmniej kawy napili... :)

a to dodatkowa atrakcja wycieczki, stado jeleni, około 30 sztuk...

księżyc pięknie dawał tego wieczoru... mocniej dawał tylko wiatr :)

no ale co mieliśmy znaleźć, to znaleźliśmy...

fotoradar jest w pobliżu miejscowości Drężno... i działa na pilota... :)

a potem spowrotem do domu, na skróty, przez las... to była ciężka trasa, sporo górek, grząskich dróg, błota i wiatru..., ale przynajmniej będzie co wspominać :)