Środa, 24 grudnia 2014

Babia Góra - Białowieża

W wigilię zjedliśmy równie obfite śniadanko, placki ziemniaczane ze śmietaną - ale za to jaką pyszną, ta sklepowa to nawet koło tamtej nie stała... chlebek, wędliny, kiełbasa z dzika i własnej roboty kaszanka... no i w drogę :)
rano w ostoi również spokój...

no może poza takim jednym, co mu się nudziło...

zdobienie domu...

wczoraj było ładnie więc to oznaczało że dzisiaj jest pora na.. deszcz... na szczęście niewielki, przynajmniej na początku...

a to już Puszcza Białowieska... pomysł na nią jest taki, aby niczego nie ruszać, nie ingerować... przewróciło się - niech leży...

Stare Masiewo...

Głuszec, a w nim zabytkowa kolejka przy nieczynnej już linii wąskotorowej...

potem przejechaliśmy kawałek Wilczym Szlakiem...

są przynajmniej dwa takie miejsca, gdzie człowiek po specjalnych pomostach może wedrzeć się wgłąb puszczy...

w trakcie gdy Wanda rozmawiała przez telefon...

na drogę wyszły sobie Sarny, z oddali nam się przyglądając...

kolejna ostoja w pobliżu Kosego Mostu i znowu pusto...

tylko deszczu jakby coraz więcej...

potem zboczyliśmy ze szlaku rowerowego na Carską Tropinę... gdzie miała być wieża widokowa, była, ale w budowie... za to dalej był zakaz wjazdu rowerem, który dotyczył także jego prowadzenia... bo były tam drewniane mostki, a zakaz był w trosce o to aby nikomu nic się nie stało... no nam się nic nie stało... :)

a wieczorem kolacja wigilijna w Wejmutce... :)

w Wejmutce mieszkało kilkanaście kotów i dwa psy... zawsze było kogo pogłaskać :)