Sobota, 17 stycznia 2015

Do Locknitz, a potem na poligon...

Chłopaki ogłosili wypad na bigos do Locknitz, więc postanowiłem się podłączyć, z opcją że po drodze odłączę się i wrócę nieco wcześniej, ale na to mi niestety nie pozwolili... a w domu Wanda czekała ze zrypką, a za karę zrobiła mi... pyszną kolację... :) jeżeli to jakaś reguła to... ;)
w drodze do Schwennenz...

ekipa wycieczkowa...

a pogoda tego dnia była wyśmienita... :)

ostatnie metry przed Leichensee, gdzie miała odbyć się degustacja bigosu...

Jacek zgarnął z domu obrus świąteczny i zabrał się za przygotowanie stołu...

a Hopfen za podgrzanie bigosu... z racji mięsa w składzie i awersji do bigosu jakotakiego, nie próbowałem, ale podobno był pyszny...

oprócz bigosu było też wino...

a tak się kończą takie imprezy... dziewczyny pochlały, pojadły i złamały wypatrzone wcześniej przez Montera siedzisko... ;)

skoro nie było już na czym siedzieć, to pozbieraliśmy zabawki i poszliśmy jeszcze nad jezioro...

grupowe zdjęcie...

a nawet dwa...

i w drogę... ku następnej okazji do przerwy...

dziewczyny coś dziwnie na siebie patrzały...

a na poligonie w miejscu gdzie kiedyś była osada, ruiny szkoły...

szczęśliwcy mogli w końcu przekonać się gdzie jest punkt G :)

szczególnie Monter był tym faktem niesamowicie zainteresowany... no ale on tam pewnie zna drogę na skróty  ;)

Ewa nawet się rozmarzyła...

oberwało się ciężarówce już pewnie nie jeden raz...

na wyjeździe z poligonu...

a potem zrobiło się ciemno, a nam zostało jakieś ponad cztery dyszki do domu... to był udany dzień :)