Niedziela, 15 marca 2015

Podziemny Szczecin i J. Świdwie

Ja, Wanda, Monter i Paweł (Janusz zaspał) pojechaliśmy szukać skarbu... to była nietypowa wycieczka rowerowa połączona z zabawą w geocaching...

przepiękny odcinek drogi nr 27...

a potem było szukanie skarbu, nie było łatwo, ale w końcu po odszyfrowaniu prawidłowych koordynatów trafiliśmy do właściwego miejsca...

i już w środku...

wpisaliśmy się do dziennika, a Monter zostawił małą pamiątkę...

i udaliśmy się do wyjścia...

następnie podjęliśmy próbę odnalezienia kolejnego punktu (Rzeźnika z Niebuszewa)... który był trzyetapowy... pierwszą wskazówkę odnaleźliśmy dość szybko...

ale od drugiej, dzieliło nas 17 metrów... wody... a że było zimno to nawet mi nie chciało się brodzić na bosaka... wrócimy tu jak się ociepli :)

potem jeszcze wpadliśmy nad Jezioro Świdwie, a na wieży odnaleźliśmy kolejny punkt z zabawy goecachingowej...

widoki tego dnia były takie sobie...

ptaków jakby nie było... z oddali było tylko słychac Bąka, a jedyne co dostrzegliśmy z wieży to Nornicę Rudą...

a na koniec udaliśmy się na obiad do Gospody Lawendowej w Tanowie... i musimy przyznać, że jedzenie było bardzo dobre, a miejsce godne polecenia :)