Niedziela, 22 marca 2015

Trzebież - Rieth

Trochę poleniuchowaliśmy, potem szybka akcja ze śniadaniem na Błoniach i popędziliśmy autem w kierunku Dobieszczyna... auto miało zostać w Zalesiu, a my udać się do Trzebieży zobaczyć jak tam piknikują nasi znajomi, ale że dopadliśmy ich podczas postoju na parkingu przy drodze, to szybko się wypakowaliśmy i ruszyliśmy razem z nimi...
Prowadził Siwobrody, który zmobilizował też trzy tandemy z akcji Niewidomi na Tandemach :)

prawie cała ferajna na plaży...

Nawigator widziany z Trzebieży...

dla jednych to był cel podróży a dla innych dopiero początek, no więc razem z Jaszkami i Monterem ruszyliśmy do Rieth... Wanda na ciastko do kawiarni, a my z nadzieja na otwarcie fiszbułowni...

mój ulubiony pies w Rieth :)

fiszbułownia zamknięta, ale spotkaliśmy Panią która ją obsługuje i powiedziała nam że będzie otwarta dopiero od 1 maja... :(
więc sprawdziliśmy jeszcze która godzina na wieży kościoła w Nowym Warpnie i wróciliśmy do kawiarni po dziewczyny...

konie w Ludwigshof okazały się bardzo towarzyskie... :)

kotek zresztą także... :)

po kilku minutach pożegnaliśmy zwierzaki i pojechaliśmy do domu...