Poniedziałek, 20 maja 2013

Klif w Trzebieży

To miała być lekka popołudniowa wycieczka w celu zobaczenia klifu koło Trzebieży... choć zmęczenie po całym tygodniu dawało się we znaki, postanowiłem zobaczyć to miejsce, choć czułem że tempo turystyczne plus, oznacza, że... będzie ciekawie :)

Trasa: Szczecin - Głębokie - Pilchowo - Tanowo - Podbrzezie - Trzebież - Brzózki - Mszczuje - Dobieszczyn - Podbrzezie - Tanowo - Pilchowo - Głębokie - Szczecin

zbióreczka na Głębokim

i już na trasie...

po dotarciu na klif...

potem postanowiliśmy poszukać kolejnego miejsca widokowego, co oznaczało jazdę również na skróty, czyli wyszło jak zawsze :)

o czym dobitnie przekonał się Bronik :)

i magiczny wyjazd z lasu... tego widoku nie mogłem sobie odpuścić :)

Monter, jak na prawdziwego sierżanta przystało, znalazł sobie mapnik i to nie byle jaki... :) teraz to nas czekają wycieczki na skróty :)

nowa droga pomiędzy Karsznem a Dobieszczynem...

i ostatnia wspólna fota na Głębokim... mina Grześka mówi o wszystkim ;)

Podoba mi się to tempo turystyczne plus, zwłaszcza gdy nie jadę na tandemie :)