Wtorek, 21 maja 2013

Bad Doberan - Warnemunde - Rostock

Około drugiej w nocy wróciliśmy z pracy, by już o 7:00 startować z Dworca Głównego pociągiem w kierunku Rostocka... to już nawet nie jest choroba ;) Peio planując wycieczkę zakładał zwiedzanie Rostocka, jakąś kawę na starówce... a wyszło jak zawsze :) Monter z Wandą wyszperali skądś Bad Doberan - skąd odjeżdża taka fajny zabytkowy pociąg, no i zrobiła się z tego już całkiem fajna trasa z godzinnym zwiedzaniem Rostocka...

dworzec w Gustrow, oczywiście ze specjalnymi windami dla rowerzystów :)

Gustrow...

już w drodze do Warnemunde... szlak wiódł wzdłuż torów zabytkowej kolejki...

Monter i jego... pomysły na zdjęcia ;)

o tabliczka, jakby po naszemu :)

cała nasza piątka...

były dwa podejścia do fiszbułek... za sprawą Wandy rzecz jasna :) co się chłopaki przez przypadek zatrzymali przy barze, to ona już w kolejce stała... ;)

magiczny las :)

Warnemunde...

rzeźby z piasku... :)

Monter jak sobie ostatnio czegoś na wycieczce nie znajdzie, to wraca chyba chory ;)

Rostock

Kilka fotek więcej jest tutaj: Rostock